Tuesday 31 July 2012

Countdown - 17 : Kenangan Malam Kebajikan 1001 Malam

Hai....Selamat Berpuasa, dah 12 Ramadhan berlalu, kiranya hampir separuh ibadat puasa telah dilalui. Tapi hari ni aku nak start cowndown tuk 2 minggu terakhir aku bekerja kat sini.....! Cam happy lak bunyinya, tuk kawan-kawan, janganlah korang bersedih. Dunia sekaran ni kecil jer, bertukar tempat kerja tak bermakna kita akan putus hubungan selama-lamanya. Selain jumpa kat opis, kita leh contact melalui telefon, email, facebook, tweeter....hah...apa lagi dhak!!!

Last date aku kat sini 17/8/2011, kiranya minggu akhir Ramadhan dan pastu kira cuti tuk sambutan hari raya aidilfitri. Cuti seminggu, then aku masuk kat tempat kerja baru. Tak tahulah cam ner keadaan kat situ, apa pun aku mengharapkan pengalaman yang lebih baik dan manis.
Tuk dua minggu terakhir kat sini, aku nak kenangkan perkara perkara yang baik-baik jer, yang manis-manis dan yang menggembiranya. Yang pahit, pedih tu aku tinggalkan kat sini jer.

Malam Kebajikan 1001 Malam
Sepanjang hidup, inilah kali pertama aku join majlis dengan kerabat diraja. Memang nervous giler, apatah lagi bila kaum kerabat berada di sekeliling. Tema malam tu arabian night, pakaian memang dah ditetapkan pakaian arab, makan malam pun makanan arab jugak!


Tengoklah anak-anak dara dan mak dara melaram......

 

Hah.....yang ni baru betul anak-anak dara.....


Majlis malam tu dimeriahkan dengan beberapa acara antaranya cabutan bertuah, "tarian selamat datang" dan Fashion show. Fuhh...memang cantik jubah-jubah yang ditunjukkan. Paling best, tarian gelek ahhh....!!!

mak dara dan anak dara yang menawan.....irma nampak cantik dengan make-up dan aksesori tu,eqin pun walaupun simple tapi tetap menarik


Ambil gambar kenangan kat dalam dewan


Beruntungnya Siti dapat bergambar dengan YAM Sultanah Zanariah


Asyqin datang tiga beradik....tahniah kat adik dia yang dapat cabutan bertuah!!


Akhirnya....ada jugak gambar photographer ni.....Annie dan Linda

Untuk kalian semua....moga lepas ni ada lagi aktiviti yang boleh kita buat sama-sama.

Lagi gambar-gambar kenangan pada malam tersebut
 
                       Meja 351 - 360
Berposing depan meja makan

 
Persembahan tarian memeriahkan majlis pada malam tersebut

Pelbagai fesyen
                 Berhibur bersama sama

 
Keberangkatan pulang YAM Sultanah dan kerabat diraja
                             ******************* end *******************************

No comments:

Post a Comment