Wednesday 1 August 2012

Countdown - 16 : Birthday Celebration

Salam kawan-kawan, just nak share sweet memory kita bersama....rupa rupanya selama beberapa tahun ngan korang semua, banyak kali kita buat birthday celebration kan...kan.... Birthday kalau tak der kek memang macam tak sempurna. cer tengok gambar-gambar kek kenangan nie

 TAHUN 2011
 
Ni birthday tahun lepas, kek buah buahan.....

 Sambutan Hari Jadi Hamdan di Pizza Hut Setia Tropika




Birthday Celebration

Bos : 40thn - 02/03/2011
Azie : 31thn - 24/04/2010
Irma : 28thb - 10/06/2010
Hamdan : 30th

Gambar gamar sambutan harijadi

  Sambutan birthday Irma tahun 2009. Masa ni aku tengah sarat mengandungkan Yusof. Masa ni jugak, staff tak ramai, staff perempuan aku ngan Irma jer. Tapi tahun ni lah projek banyak.



Birthday Irma tahun 2010. Tahun ni staff dah bertambah beberapa orang. Aku dapat Im sebagai pembantu. Hamdan dapat Salmi dan Azmir dapat sorang practical student, Fiqa. Masa ni irma baru beberapa bulan dapat baby.


Celebrate birthday bos - 02.03.2009, masa ni aku baru setahun bekerja kat sini, Irma pulak tengah sarat mengandung, anak sulung. Masa ni Fatma dan Nadia praktikal kat sini. Sekarang Nadia dah jadi permanent staff. Tahniah!!


24.04.2010, birthday aku yang ke 31, tengoklah betapa happynya diorang ni semua. Terasa hidup diwarnai dengan pelbagai warna. Pelbagai aksi menghiburkan daripada diorang semua. : ).


 
Celebrate Birttday Hamdan ke 30

Dalam banyak banyak gambar yang aku tengok...tak jumpa pulak kek birthday Azmir.....hairan!
Korang ada simpan tak?

No comments:

Post a Comment