Wednesday 27 April 2011

Terima Kasih....Love U Allss...

Thank for everyone yang wish birthday kat mama baru-baru ni...tuk family, kengkawan opis ngan smua kawan kawan. Beberapa tahun nie, hidup aku lebih meriah. Dengan adanya media-media online terkini, hidup aku semakin ceria.
-Awal minggu lalu celebrate kat opis. Thank to korang smua kengkawan opis sebab mengingatkan akan 'tuanyer' aku nie. Thank jugak beli kek nie.

- Buat hubby aku pun, aku nak ucapkan selamat ulang tahun kelahiran ke 32 pada 31hb lepas, tahun nie kita tak celebrate pun sama-sama berdua. Makan-makan kat Ayaman jer...kira ok lah tu kan!! Ini gambar masa kita buat celebration ngan family hari tu, actually tuk mak kem but aku ngan hubby joint sekali!!!

gambar : Mak Kem, My Hubby and Me
Kek birthay dua-dua pun sama, moga hidup aku ceria macam susunan buah-buahan nie!!!

No comments:

Post a Comment